Svar
Forfatter
testpilot1
Registreret: ‎24-08-2010
0

Resume af udsendelserne.

Hvorfor kan de lange resumeer ikke læses på mit tv ?

Ansat i TDC
Alen
Registreret: ‎31-03-2011
0

Sv: Resume af udsendelserne.

Hej testpilot1,

Jeg må bede dig om at uddybe spørgsmålet? :smileyhappy:

Venlig hilsen
Alen - TDC Privat

Klik på synes godt om, hvis du synes godt om et indlæg. Klik på Accepter som løsning, hvis dit spørgsmål er tilfredsstillende besvaret, så kan de andre brugere nemt finde svaret.
Forfatter
testpilot1
Registreret: ‎24-08-2010
0

Tak for reaktionen. Det drejer sig om følgende, hvor jeg ser TV over TDC Homebox: 

1) jeg ser et program i TV

2) trykker på i-knappen på fjernbetjeningen (Programinformation)

3) resume af udsendelsen kan da læses på skærmen, MEN jeg kan kun læse de første linier, typisk højst 7 linier. Ofte er resumeet af en film længere.

venligst

Lektor
KsNa
Registreret: ‎19-09-2010
0

Når du er på "forsiden" med info, så tryk på "Pil til højre", så kommer der noget mere(hvis der er mere).

Det sker, at man alligevel ikke kan se det hele, og det er lidt underligt  - for en gang i mellem kommer der faktisk en grøn scrollbar i højre side, så man kan køre ned og se det hele, det er sjældent og jeg kan ikke regne ud hvornår/hvorfor den kommer, men når den kommer en gang i mellem, så må det kunne lade sig gøre at få den scrollbar frem hver gang, at teksten går under skærmkanten.

Mvh

Kim

Ansat i TDC GTH
Ansat i TDC
GTH
Registreret: ‎10-11-2010
0

Grunden til at man somme tider oplever at infoteksten er "skåret af", f.eks. midt i en sætning, er at der i softwaren til digitalmodtageren ligger en begrænsning på antallet af karakterer/bogstaver. Hvis den infotekst vi modtager fra kanaludbyderen er for lang, bliver den teksten automatisk skåret, når der ikke er plads til mere.

Mvh. Gitte

Supportkonsulent, TDC TV