Svar
Bruger
abildtrup
Registreret: ‎14-06-2011
0
Accepteret løsning

Home Trio Extra

Fik 14.06.2011 installeret Home Trio og Viasat (pga TV2-News). Vi betaler foreløbig pr md 499,- for Home Trio samt 199,- for Viasat.

I dag ser jeg tilfældigt Home Trio Extra til 549,- pr md, hvor TV2-News er med.

HVORFOR meddeler TDC ikke denne mulighed til os?? Så havde vi jo ikke behøvet at tilkøbe den Viasat, som snart stiger til 287,- pr md.

Er der andre "derude", som oplever tilsvarende.

Kandidat
BrianMose
Registreret: ‎02-09-2011
0

Sv: Home Trio Extra

Ekstra er lige kommet, så da du købte det for 3 måneder siden er det slet ikke sikkert folk i ordreafdelingen viste noget om det ?

Plus et firma ville nok aldrig selv tilbyde deres kunder noget som gav dem mindre indtægter.

Mit råd ville være at vente 3 måneder, så du ikke længere er bundet til dit køb og derefter opsige viasat pakken.  Så kan du opgrader til Viasat ekstra.

Du kan også ringe til dem med det samme og sætte det hele i gang nu, så sker det af sig selv om 3 måneder.

Husk at trykke på "Accepter som løsning" hvis nogle hjælper dig. ROS evt. for et rigtigt godt svar.
Bruger
abildtrup
0

Jeg kan godt se logikken; men TDC kunne da godt medvirke til, at vi til enhver tid får deres leverancer til den billigste pris. Nu sker der bare det, at jeg straks opsiger abonnementer og ser tiden an; måske en anden udbyder er billigere. Der er flere andre ting jeg er utilfreds med; f. eks. svigter TV-menu på fjernbetjeningen her for 1 time siden kan jeg ikke blade frem og tilbage i programmerne og kl. 16.30 i dag slukkede fjernsynet uden at jeg rørte fjernbetjeningen....

Kandidat
BrianMose
Registreret: ‎02-09-2011
0

Ja da boksen jo er en computer mere eller mindre, sker der ofte mærkelige ting, men det er det samme med næsten alle digitale platforme i min erfaring.  I alle de år jeg havde parabol var med 6 - 7 forskellige bokse var der så mange forskellige problemer, det ikke var til at holde ud.

Hvis du bor et sted, hvor man ikke kan få yousee eller stofa, tror jeg ikke der er et bedre tilbud end hometrio, når det kommer til TV pakker.

Husk at trykke på "Accepter som løsning" hvis nogle hjælper dig. ROS evt. for et rigtigt godt svar.
Bruger
abildtrup
0

Tak for dine erfaringer. Jeg synes jo bare, at de ting skal virke på samme måde altid og efter manualen. Ja vi overvejer faktisk at gå tilbage til Stofa, som vi havde i 12 år; men syntes at forandring skulle til...

Junior konsulent
LarsA
Registreret: ‎09-11-2010
0

Hejsa

Jeg kan godt forstå din irritation, men jeg er næsten også sikker på, at Home Trio Extra er kommet indenfor de sidste 3 måneder. Mit råd vil også være, at kontakte TDC kundeservice og forklare dem situationen - det kan jo være, at du kan få lov til at konvertere fra den fulde Viasat-pakke til Extra-pakken allerede nu.

Generelt set synes jeg, at man som kunde skal være glad for, at der løbende komme nye tilbud fra leverandøren - og her vil man altid ramme nogle, som hellere ville have haft den nye mulighed, hvis den altså havde været tilgængelig på købstidspunktet.

Desværre er jeg ikke altid lige begejstret for TDC, da jeg synes virksomheden lidt for ofte virker uprofessionel. I sidste uge talte jeg med kundeservice to gange og fik en fantastisk god behandling, så når de gør noget godt skal de også have ros. Og derfor er jeg også i denne sag positivt indstillet overfor, at du kontakter kundeservice.

Superbruger
Superbruger
mfp
Registreret: ‎25-08-2010
0

Hvis jeg ikke husker helt galt så er Home Trio Extra kommet inden for den sidste måned men det er jo kun nogle få kanaler som måske også ligger i Viasat pakken men man kan ikke samligne Home Trio Extra og Viasat da Viasat pakken er med både Tv3 3+ og Tv 1000 kanalerne og disse kanaler findes jo ikke i Home Trio Extra så jeg kan ikke se hvorfor man føler sig snydt

Mfp

Michael Petersen
TDC kunde

Junior konsulent
LarsA
Registreret: ‎09-11-2010
0

Jeg er helt enig i, at man ikke direkte kan sammenligne Home Trio Extra og Viasat-pakken. Men hvis man hovedsageligt har købt Viasat-pakken for at få TV2 News, som det er tilfælde her, så kan jeg godt forstå, at man føler sig snydt.

Superbruger
Superbruger
mfp
Registreret: ‎25-08-2010
0

Hvis man har købt Viasat pakken kun for  TV2 News skyld så er man da lidt dum og bruge 199 kr om måneden det er da dumt så ber man da næsten selv om det og blive snydt så nej jeg er ikke enig man bruger da ikke så mange penge på og kun ville ha  TV2 News

Mfp

Michael Petersen
TDC kunde

Bruger
abildtrup
0

Fakta er, at det KUN er TV2 News, som vi ville have.

TDC har ingen forståelse for min kritik, så nu har TDC sendt en opsigelse af hele vores Home Trio her efter udløbet af de første 6 måneder; - lidt underligt at en sådan opsigelse pr. brev ikke er forsynet med en underskrift; men den holder måske alligevel i "byretten"?