Svar
Junior bruger
Ibencolmorn
Registreret: ‎09-06-2011
0

opdaterring af Iphone 4

Hej :smileyhappy:

Jeg har lige et spørgsmål ang. opdatering af min Iphone 4. Når jeg slutter den til min computer og åbner for iTunes, kommer der en besked op om at der er en opdatering klar. Jeg trykker overfør og opdater, men nu kommer der så en besked om at der er købte emner på telefonen der ikke er overført til iTunes. Hvad betyder det? Jeg har før været ude for at miste mine numre ved at opdatere en telefon, vil det ske igen?

håber i kan hjælpe, Iben.

Junior konsulent
iJelle
Registreret: ‎03-03-2011
0

Sv: opdaterring af Iphone 4

Det som det betyder er at itunes ikke har lavet en backup af de programmer som du har købt på mobilen (også de gratis), og at den vil gøre dette før den laver en opdatering.

Der skulle dog ikke ske noget med det indhold du har liggende, den burde bare opdatere og lade resten være i fred.

Så vil sige at du burde sagtens kunne opdatere uden at frygte for dine data på mobilen. :smileyhappy:

Nestor
jytfin
Registreret: ‎04-11-2010
0

Sv: opdaterring af Iphone 4

Hejsa!

iTunes kommer kun og siger der er opdateringer når Apple frigiver ny firmware (iOS) eller en opdatering af selve iTunes.

Hvis der kommer opdateringer til programmer/spil så kan de findes i programmer i venstre side af iTunes.

Med hensyn til telefon bogen så kan iTunes faktisk arbejde sammen med stort set alle programmer incl windows contacts :-)

dette kan gøres ved at trykke på iphone's navn i venstre side af iTunes vælg info og det føreste vindue hvor i der står "Synkroniser kontakter med" der kan man vælge windows contacts eller google contacts...

Mobilnørd/It-nørd, Gartner (forhenværende), Skolemus. Nu med Samsung Galaxy Note 2 ,Blackberry Curve 9360, Asus Transformer infinity Pad LTE Samsung Galaxy Tab 8,9 LTE/4G, iPhone 5 :smileyvery-happy:

Accepter tingene som de er , kan man ikke lide det så lad være med at gøre tingene sur for andre