TDC Forum
Svar
Forfatter
ellap44
Registreret: ‎06-12-2010
Accepteret løsning

MMS HTC Wildfire?

Meddelelse 1 af 21 (7.127 visninger)

Har nu igennem en god uges tid forsøgt de opsætningsmuligheder manuelt som findes på TDC samt haft kontakt med TDC HotLine uden at kunne få MMS til at virke på min helt nye HTC Wildfire. Har nogen haft det samme problem og måske fundet en brugbar løsning?

Alle andre indstillinger fungerer perfekt

Ser frem til brugbare svar hvis de findes

Nestor
jytfin
Registreret: ‎04-11-2010

Sv: MMS HTC Wildfire?

Meddelelse 2 af 21 (7.057 visninger)

Hej!

Har du prøvet med denne guide også?

http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/kundeservice/mobil/Vejledning_Android_MMS.pdf

Mobilnørd/It-nørd, Gartner (forhenværende), Skolemus. Nu med Samsung Galaxy Note 2 ,Blackberry Curve 9360, Asus Transformer infinity Pad LTE Samsung Galaxy Tab 8,9 LTE/4G, iPhone 5 :smileyvery-happy:

Accepter tingene som de er , kan man ikke lide det så lad være med at gøre tingene sur for andre
Forfatter
ellap44

Meddelelse 3 af 21 (7.052 visninger)

Hej Jytfin!

Tak for dit svar og ja den har jeg også forsøgt mig med flere gange men det vil desværre bare ikke fungerer :smileymad:

Nestor
jytfin

Meddelelse 4 af 21 (7.049 visninger)

Hej ellap44.

Når du har indtastet de ting der skal indtastes, husker du så at slukke mobilen?

og tænde den igen efter 5 sec, for at netværket kan registrere den nye opsætning?

Når du har gjort det så prøv at sende en mms til dig selv og til en anden når du har fået din egen mms (ved godt det lyder underligt at sende en mms til sig selv, men det virker)

Mobilnørd/It-nørd, Gartner (forhenværende), Skolemus. Nu med Samsung Galaxy Note 2 ,Blackberry Curve 9360, Asus Transformer infinity Pad LTE Samsung Galaxy Tab 8,9 LTE/4G, iPhone 5 :smileyvery-happy:

Accepter tingene som de er , kan man ikke lide det så lad være med at gøre tingene sur for andre
Forfatter
ellap44

Meddelelse 5 af 21 (7.042 visninger)

Yeps jeg har været det hele igennem flere gange inkl. den anden TDC vejledning på Wildfire men, men!

Nestor
jytfin

[ Redigeret ]
Meddelelse 6 af 21 (7.037 visninger)

uden held kan jeg forstå :smileysad:

prøv denne så:

Apn: mms

MMSC: 192.168.241.114:8002

MMS Proxy: 194.182.251.015

MMS Port: 8080

MCC: 238

MNC: 01

APN-type: mms

Den virker udemærket på min søsters wildfire

Der har været nogle mobildatenetværksfejl som har gjort at mms ikke virker

"Der er problemer med data-netværket vest for Storebælt. Det kan påvirke mms og Mobilt Bredbånd. TDC arbejder på at løse problemet hurtigst muligt."

Lige en lille tilføjelse :smileyhappy:

Forfatter
ellap44

Meddelelse 7 af 21 (7.033 visninger)

Hej Jytfin!

Tak også for dette nye tips som ligeledes er gennemprøvet fra bunden men det virker bare ikke for mig. Kan sende og modtage normale SMS men med MMS går det bare ikke

Efter at ha' talt med TDC HotLine for nogle dage siden endte det med at de måtte anbefale at jeg besøgte en TDC butik og det vil jeg gøre søndag hvor jeg alligevel vil være i nærheden af en

Mvh,

Ellap44

Nestor
jytfin

Meddelelse 8 af 21 (7.015 visninger)

Hej ellap44!

Jeg ved ikke om det kan være en trøst for dig, men jeg kan heller ikke sende mms'er fra min iPhone 4 lige i disse dage :smileysad:

Forfatter
ellap44

Meddelelse 9 af 21 (6.997 visninger)

Jeg håber da du får din iPhone til at virke snarest

Kan heller ikke sende eller åbne modtagne og i opsætningen mangler jeg den grønne accept markering af korrekt opsætning uanset hvilken opsæning jeg forsøger med

Men måske bliver mit problem løst hos TDC butikken i denne weekend

Skal nok vende tilbage hvis de finder løsningen

God weekend

Ellap44

Nestor
jytfin

Meddelelse 10 af 21 (6.991 visninger)
Det håber jeg også, sidder og forsøger på at finde ud af hvorfor den ikke kan lige nu, samtidig med at jeg sidder og tester det samme på en Sony Ericsson Xperia X10 mini Pro :smileyhappy: Det lyder godt og jeg giver besked hvis jeg får det til at virke :smileyvery-happy: Tak og i lige måde da

Bruger
Pytasko
Registreret: ‎11-12-2010

Meddelelse 11 af 21 (6.956 visninger)

Hej :smileyhappy:

Venter spændt på dit svar... Jeg har samme problem! Har forsøgt alle opsætninger uden held :smileysad: Min Wildfire kan heller ikke sende/modtage mms.... Den modtager dem men kan ikke downloade dem. Nogen kommer som en besked hvor jeg kan se dem på nettet.

:smileyhappy:

Forfatter
ellap44

Meddelelse 12 af 21 (6.950 visninger)

:manmad:

• Nøjaktigt de samme problemer her

• Får jeg et brugbart svar hos TDC lægger jeg det ind her

• :smileyvery-happy:
Nestor
jytfin

Meddelelse 13 af 21 (6.941 visninger)

Jeg har lige testet mms afsendelse fra min iPhone og mini pro ingen af dem vil afsende end ikke hvis jeg sender til mig selv...

TDC kom med et råd til os triste brugere, eller kom med en melding om hvad der kan være galt så er i søde

Forfatter
ellap44

Meddelelse 14 af 21 (6.927 visninger)

Der kommer neppe nogen hjælp fra TDC med disse MMS problemer!

Jeg har løbende testet denne driftinfo http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/category.php?f=6 hos TDC og de seneste dage har der intet været anført om problemer med MMS

Nestor
jytfin

Meddelelse 15 af 21 (6.916 visninger)

Jeg holder også løbende øje med den side du linkede til.

Jeg har endda også forsøgt at ringe til TDC uden held for at finde ud af det :smileysad: