TDC Forum
Svar
Bruger
Thomasjen
Registreret: ‎06-08-2011

Hvordan genstarter jeg min iPhone

Meddelelse 1 af 8 (7.155 visninger)

Hej derude,

Jeg har forsøgt at hente seneste opdatering på iTunes. Der opstod en fejl, og nu har telefonen i over en time stået med Apple-ikon og søgevisning. Jeg kan ikke genstarte ved at holde startknappen nede, og jeg ved ikke rigtig, om jeg tør skrue batteriet ud. Er der en derude, der ved hvad man kan gøre?

Tak

ThomasJen

(tidligere administrator)
Patrick
Registreret: ‎19-08-2010

Sv: Hvordan genstarter jeg min iPhone

Meddelelse 2 af 8 (7.125 visninger)

Hej Thomasjen

Du skal holde start knappen inde, samtidig med den runde under skærmen i 15 sekunder - eller til den slukker og giver sig til at starte påny.

Dette tvangsgenstarter din iPhone, uanset model (så vidt jeg husker).  Du må aldrig give dig til at forsøge at fjerne batteri i en iPhone. Det kan kun gøres hvis man ved helt nødagtigt hvordan og hvad man skal gøre!! Kan gå mere end grueligt galt så endelig ikke.

Selv om det er lidt sent du får svar, så håber jeg at du kan bruge det en anden gang du løber ind i problemet.

Hilsen

Patrick

Bare spørg - Der er INGEN dumme spørgsmål

Klik på synes godt om, hvis du synes godt om et indlæg. Klik på Accepter som løsning, hvis dit spørgsmål er tilfredsstillende besvaret, så kan de andre brugere nemt finde svaret.
Don't Panic!
Bruger
severino
Registreret: ‎11-05-2011

Meddelelse 3 af 8 (7.111 visninger)

Hej Thomas,

jeg har haft det samme problem 2 gange. Det hjalp IKKE at trykke på start knap osv.Den var totalt død og det eneste der var på skærmen var et billede af et USB stik med pil opad!

Jeg fik en iPhone rep. mand til at gendanne den og den kørte fint siden! I formiddags ville jeg så opdatere til nyeste vesion i iTunes og det samme skete!!

Panik- panik - jeg prøvede at konatkte samme rep.mand uden held. Fik så et godt råd fra en navnebror til dig. Installer en "ren" ny version af iTunes på en anden computer og forsøg at gendanne telefonen på denne. Jeg måtte prøve 2 gange før det lykkedes! Derefter satte jeg tlf. i den oprindelige pc ( Som er en Windows 7/ 64 bit) . Jeg indlæste sikkerhedskopien og nu er den oppe igen! Min rep.mand fortalte sidste gang ,at det var et almindeligt problem melem iTunes og Windows 7/ 64 bit. Er der nogle "supernørder" der ved noget om dette ?

Jeg er rædselsslagen næste gang jeg skal opdatere!!!

Venlig hilsen

Severino

Lektor
HeinrichP
Registreret: ‎04-09-2010

[ Redigeret ]
Meddelelse 4 af 8 (7.108 visninger)

Jeg kan ikke sige andet, end at jeg har oplevet adskillige venner, hvor dette er sket for deres iPhones [3G og 3G[S]]-modellerne. - men kun hvis de har været jailbroked (jailbreak i datid, huhahøm, er lidt stolt over at jeg fandt ud af dette helt på egen hånd ...)

Nestor
jytfin
Registreret: ‎04-11-2010

Meddelelse 5 af 8 (7.080 visninger)

Hvis det sker igen så findes der en lille uskreven regl som kan bruges hvis man virkelig er hardcore til windows.

I windows system mappen (mener jeg det er) ligger der en host fil som indeholder nogle adresser og deri ligger også en ip adresse til apple som kommer hvis man som HeinrichP skriver har jailbreaked sin iPhone xxx.

Fjern denne apple ip og gem host filen, genstart pc og prøv igen... Så skulle det gerne spille

Mobilnørd/It-nørd, Gartner (forhenværende), Skolemus. Nu med Samsung Galaxy Note 2 ,Blackberry Curve 9360, Asus Transformer infinity Pad LTE Samsung Galaxy Tab 8,9 LTE/4G, iPhone 5 :smileyvery-happy:

Accepter tingene som de er , kan man ikke lide det så lad være med at gøre tingene sur for andre
Bruger
Thomasjen
Registreret: ‎06-08-2011

Meddelelse 6 af 8 (7.071 visninger)

Tak for jeres inputs. For min del løste problemet sig selv. Den stod og brugte strøm big-time, så den gik hurtigt tør. Da jeg ladede den op og tændte igen fungerede det fint. Men Jeg vil prøve 15 sekunders tricket, hvis det sker igen.

Junior bruger
uggerby
Registreret: ‎14-08-2011

Meddelelse 7 af 8 (6.991 visninger)

Du kan se hvordan du genstarter din iphone på denne side !denne side !

mvh. Jan Jørgensen
Junior bruger
PØNMAG
Registreret: ‎27-08-2011

Meddelelse 8 af 8 (1.385 visninger)