Svar
Bruger
bornstar
Registreret: ‎10-07-2011
0

ViewRight web Player

Hvor kan jeg finde information om ViewRight web player -

Afinstallation
Reparation

Opdatering

Installation

Til web TDC Play TV

Bruger
bornstar
Registreret: ‎10-07-2011
0

Sv: ViewRight web Player

Jeg har selv fundet frem til dette. Se senere svar fra bornstar.

Junior bruger
hennyhansen
Registreret: ‎20-09-2011
0

Jeg kan ikke installere wiewright web player på min windows 8.1 computer - prøvet flere gange men uden resultat - den installerer godt nok men når jeg så vil se en film beder den igen om at jeg installerer .

Superbruger
MS-ERIK
Registreret: ‎08-12-2010
0

[ Redigeret ]

Hej.

Hvilken en af browserne bruger du, den normale, der starten fra skrivebordet eller den app, der startes via flisen på startmenuen?

Det er kun i skrivebordsversionen, hvor der kan installeres tilføjelsesprogrammer som f.eks. ViewRight og Java. Dem der har lavet TDC's TDC Play har ikke taget højde for det, så man får forkert besked om at den installeres, hvorefter det ikke virker. Det er derfor også kun i skrivebordsversionen, at NemID virker.

OBS. Se næste indlæg, det viser sig at der er en kedelig forskel på Windows 8 og Windows 8.1, og nu virker det heller ikke længere på Windows 7, måske fordi browseren er opdateret?

Med venlig hilsen
MS-ERIK
Privatkunde hos TDC

Superbruger
MS-ERIK
0

[ Redigeret ]

Hej.

Her er en kedelig tilføjelse til det, jeg skrev for lidt siden. Oplysningerne jeg skrev var gældende for Windows 8, men IKKE for Windows 8.1, hvis det er TDC Play, man bruger. Med Windows 8.1 kan man tilsyneladende hverken afspille WebTV, serier eller film overhovedet, men får at vide at man skal installere ViewRight selv om den allerede er installeret. Dette gælder også i skrivebordsversionen af Internet Explorer 11.

Men det lader til at være TDC Play, der er noget galt med, for starter man YouBio, d.v.s. YouSees webside til film og serier, fungerer det, tilmed ved anvendelse af den ViewRight som lige er installeret fra TDC!!

Hvis der er lokale årsager, f.eks. indstillinger eller hardwaren, kan andre måske godt få det til at fungere.

Har lige opdaget at det nu heller ikke mere virker på Windows 7, måske fordi browseren er opdateret til Internet Explorer 11.

Med venlig hilsen
MS-ERIK
Privatkunde hos TDC

Superbruger
MS-ERIK
0

Hej

En midlertidig løsning kan findes her:

http://forum.tdc.dk/t5/TDC-Play/Se-WebTV-film-og-serier-p%C3%A5-PC-med-Internet-Explorer-11/m-p/1299...

Med venlig hilsen
MS-ERIK
Privatkunde hos TDC

Superbruger
MS-ERIK
0

Problemet med TDC Play i Internet Explorer 11 skulle nu være løst af TDC.
Klik her for flere oplysninger:
http://forum.tdc.dk/t5/TDC-Play/Se-WebTV-film-og-serier-p%C3%A5-PC-med-Internet-Explorer-11/m-p/1306...

Med venlig hilsen
MS-ERIK
Privatkunde hos TDC