Svar
Junior bruger
rela99
Registreret: ‎15-07-2011

Penge tilgode

Jeg har fået en kreditnota, og jeg vil gerne pengene overført. Der står i brevet at jeg skal via selvbetjening taste nødvendige info ind. Jeg kan ikke gennemskue hvor i selvbetjening jeg gør dette?

Junior bruger
Majaskive
Registreret: ‎15-07-2011
0

Sv: Penge tilgode

Jeg har akkurat samme problem...

Ansat i TDC
Rabo
Registreret: ‎15-09-2010
0

Hejsa

Hvis man modtager en kreditnota på under 1000kr, kan den både udbetales via Selvbetjening på mit.tdc.dk og via tdc.dk/tilbagebetaling.

Er kreditnotaen på mere end 1000kr, kan den kun udbetales via Selvbetjening på mit.tdc.dk.

Vh.

Rasmus - TDC

Ansat i TDC
Rabo
0

Lige en tilføjelse til mit svar ovenfor.

For at få pengene udbetalt via mit.tdc.dk, skal man gå ind under Selvbetjening og vælge "Regning"-> "Regningsarkiv".

Her vil der under overskriften "Ubetalte regninger" ligge en regning/kreditnota, hvor der gerne skulle være et beløb med et minus foran, tryk på linket "Udbetal", ved siden af dette beløb.

Vh.

Rasmus - TDC

Senior bruger
Jost
Registreret: ‎03-11-2010
0

[ Redigeret ]

Denne er løst :smileyhappy:

brn
Bruger
brn
Registreret: ‎12-08-2011
0

Jeg skal have penge tilbage fordi jeg ikke er kunde længere, jeg har fået en sikkerhedskode på 5 cifre som jeg skal bruge til log-in ind på internetsiden.  Men hvorhen er det de spørger om en sikkerhedskode.

Det kan ikke være rigtigt at det er s¨å besværligt at få penge tilbage. Så send dog en check.

Ansat i TDC
Rabo
0

Hej brn

Er beløbet du skal have tilbage på over eller under 1.000kr?

Hvis det er under 1.000kr, skal du gå ind på www.tdc.dk/tilbagebetaling, hvor den spørger om kontonummer, kreditnotanummer og sikkerhedskode.

Er beløbet over 1.000kr, vil jeg bede dig enten kontakte Kundeservice for at få pengene udbetalt.

Du kan finde kontaktoplysninger til Kundeservice her www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

brn
Bruger
brn
Registreret: ‎12-08-2011
0

ja beløbet er over 1000 kr.

Ansat i TDC
Rabo
0

Ok, så er jeg nødt til at bede dig tage en snak med vores Kundeservice.

Vi er ved at se på en anden løsning, da det ikke er særlig heldigt, at vi henviser dig til en udbetalingsform, du ikke kan benytte.

Jeg beklager ulejligheden.

Vh.

Rasmus - TDC

Senior bruger
Jost
Registreret: ‎03-11-2010
0

Det går faktisk rimeligt hurtigt.

De sender bare en check. Jeg ringede ind torsdag, og havde checken tirsdagen efter :smileyhappy:

Junior bruger
Fruergaard
Registreret: ‎21-08-2011
0

Jeg har fået en kreditnota fra tdc og er henvist til selvbetjening, jeg kan simpelthen ikke finde hvor jeg skal gå ind og anvende opgivne sikkerhedskode

Ansat i TDC
Rabo
0

Hej Fruergaard

For at få pengene udbetalt via Selvbetjening, skal man ind under "Regning" og "Regningsarkiv".

Her vil der under overskriften "Ubetalte regninger" ligge en regning/kreditnota, hvor der gerne skulle være et beløb med et minus foran, tryk på linket "Udbetal", ved siden af dette beløb.

Vh.

Rasmus - TDC

nbb
Junior bruger
nbb
Registreret: ‎15-11-2011
0

Junior bruger
Lars1365
Registreret: ‎12-01-2012
0

Junior bruger
majatopp
Registreret: ‎02-05-2012
0

Hej jeg kan fint komme ind og give alle oplysningerne til at skulle have mine penge tilbage (beløbet er under 1000kr) men når jeg trykker næste siger den til mig at jeg har glemte at udfylde feltet gentag email, men det feltet er der ikke.??

vh Maja