TDC Forum
Svar
Junior bruger
Killroy
Registreret: ‎18-09-2010

Flere login til TDC Play

Meddelelse 1 af 5 (1.580 visninger)

Kan jeg have flere TDC Login med samme abonnements konto nr. (Jeg har flere mobiller på samme konto nr.)  Formålet er at kunne spille TDC Play på flere PC'er samtidigt.

Lektor
KPN
Registreret: ‎07-09-2010

Sv: Flere login til TDC Play

Meddelelse 2 af 5 (1.575 visninger)

Hej Killroy

Nej det mener jeg ikke at du kan. Du kan da godt afspille TDC Play på flere PC'er hvis de alle har adgang til nettet, så henter du licens til afspilning med hver enkelt pc, og efterfølgende kan du afspille med dem som du ønsker.

Venlig hilsen KPN
En almindelig TDC bruger
Professor
miela1
Registreret: ‎25-08-2010

Meddelelse 3 af 5 (1.555 visninger)

Hej, unndskyld jeg siger dig imod KPN.

man kan faktisk godt have flere play kontoer. 5 ialt.

https://secure.tdc.dk/familie/notvalidated.php

det skal dog siges at hvis du kun har mobil ved tdc KAN DU IKKE bruge play på andre end den telefon som har adgang til play, og du kan kun have en konto per mobil. de 5 gælder kun hvis du har bredbånd ved TDC.

Hvis mit eller et andet svar har løst problemet, er det en god ide at
maker svaret som løsning, da det vil gøre det nemmere for andre bruger at finde frem til den løsning som har virket for dig, og du er derfor med til at hjælpe andre med samme problem som dig.

og husk at rose de gode indlæg.
"Det modsatte af en korrekt erklæring er en falsk erklæring. Men det modsatte af en dybsindig sandhed kan meget vel være en anden dybsindig sandhed", Niels Bohr

"Den største forskel mellem en ting der kan gå galt, og en ting, der kan umuligt kan gå galt, er at når en ting, der umuligt kan gå galt, går galt, er det som regel det viser sig at være umuligt at komme til eller reparer. ", Douglas Adams
Mikkel Bachmann, TDC Kunde

nu med iHac aka Hackingtosh(PC som Køre OS X) og iPad
Lektor
KPN
Registreret: ‎07-09-2010

Meddelelse 4 af 5 (1.538 visninger)

Hej miela 1

Mange tak for oplysningen :smileywink:

Selv om man kun har en konto kan man stadigvæk godt afspille på alle sine pc'er.

Venlig hilsen KPN
En almindelig TDC bruger
Professor
miela1
Registreret: ‎25-08-2010

Meddelelse 5 af 5 (1.530 visninger)

Hej,

Ja det kan man.

Hvis mit eller et andet svar har løst problemet, er det en god ide at
maker svaret som løsning, da det vil gøre det nemmere for andre bruger at finde frem til den løsning som har virket for dig, og du er derfor med til at hjælpe andre med samme problem som dig.

og husk at rose de gode indlæg.
"Det modsatte af en korrekt erklæring er en falsk erklæring. Men det modsatte af en dybsindig sandhed kan meget vel være en anden dybsindig sandhed", Niels Bohr

"Den største forskel mellem en ting der kan gå galt, og en ting, der kan umuligt kan gå galt, er at når en ting, der umuligt kan gå galt, går galt, er det som regel det viser sig at være umuligt at komme til eller reparer. ", Douglas Adams
Mikkel Bachmann, TDC Kunde

nu med iHac aka Hackingtosh(PC som Køre OS X) og iPad