Svar
Junior bruger
Julie091097
Registreret: ‎17-05-2011
0

Trådløst

Hej.

Der har været virus på min computer, så jeg har lige fået den tilbage. Alt er blevet slettet på den.

Nu vil jeg gerne have trådløst netværk på igen, men det kan jeg ikke. Dte er som om at min computer ikke ved hvad trådløst netværk er. På jeres selvbetjening står der at man skal gå ind under kontrol panel, og så 'netvær og internet'. Efter det skal man trykke på ' vis trådløse netværk, der er tilgængelige, men det kan jeg ikke på min computer.

Hvis jeg så trykker på 'Vis netværk, der er tilgængelige' kommer er kun det 'ikke trådløse' netværk frem!

Så hvis i ved hvordan jeg skal gøre må i meget gerne skrive.

PS. Det er en XP computer.

Hilsen den meget håbefulde Julie

Superbruger
Electronic
Registreret: ‎18-04-2011
0

Sv: Trådløst

Hejsa,

Nu sidder jeg med en anden version end lige XP, men prøv at gå ind under Computer -> System Egenskaber -> Enhedshåndtering, også se om dit netværkskort trænger til en opdatering eller lignende. 

Hvis det ikke virker, kunne det være du skulle ofre at købe et USB netværkspind. Jeg bruger sådan en, og det foregår sådan at du sætter den i computeren, også via den kan du gå på det Wi-Fi igen. Sådan en pind, kan også bruger til computere der også er købt uden trådløs netværk.