Svar
Ansat i TDC ro
Ansat i TDC
ro
Registreret: ‎03-10-2010
0

Sikkerhedspakke + flere brugerkonti

Hej

Jeg har en HP G72 Notebook PC med Windows 7 Home Premium styresystem, hvor jeg har oprettet tre brugerkonti, hvoraf en naturligvis har administrator-rettigheder.

Nu har jeg i dag forsøgt at installere TDC Sikkerhedspakke, men er løbet i vanskeligheder:

- Jeg installerede som admin, hvorefter jeg ca. 50 gange blev promptet for at svare OK til at der blev tilladt at køre et givent program (noget "conhost.exe" halløj). Det virkede lidt voldsomt for en "hurtig og nem installation". ER det korrekt?

- Når jeg nu logger ind som en anden bruger uden admin-rettighed uden at admin har været på PC´en inden da, kan jeg i Windows Løsningscenter se at Virus-protection ikke er slået til og den skriver at "TDC Sikkerhedspakke 8.02 rapporterer at det er slået fra". Forsøger jeg nu at sige "Slå til", kommer ny dialogboks, der beder mig acceptere at jeg vil køre en fil ved navn "C:\Program Files (x86)\TDC Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsavwsch.exe". Det siger jeg ja til, men der sker intet og den lader stadig til at der IKKE er virus-kontrol slået til.

- En lille kuriositet: Hvis jeg først logger ind som admin og derefter over på en af de andre brugere uden af lukke computeren undervejs, synes den at være slået til.

Hvad pokker sker der? Hvordan løser jeg problemet? HJÆÆÆÆLP!

TDC Forum administrator
Patrick
Registreret: ‎19-08-2010
0

Sv: Sikkerhedspakke + flere brugerkonti

[ Redigeret ]

Hej ro

Det skyldes, at du desvære har brugt en forkert installationsfil. Hvis du har brugt installationsfilen "TDC_Sikkerhedspakke_W2000.exe" på en maskine med Windows 7 som styrestystem, vil du opleve disse "Conhost.exe" problemer, hvor maskinen har svært ved, eller slet ikke kan, bruge den installerede sikkerhedspakke efterfølgende.

Filen "TDC_Sikkerhedspakke_W2000.exe" er beregnet på Windows 2000.

Du kan hente den rigtige installationsfil på:  http://tdc.dk/1240

Når du installerer denne, vil dine problemer med Sikkerhedspakken ophøre. Hvis du fortsat har spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at skrive her på forum igen.

Venligst

Patrick

Patrick

Bare spørg - Der er INGEN dumme spørgsmål

Klik på synes godt om, hvis du synes godt om et indlæg. Klik på Accepter som løsning, hvis dit spørgsmål er tilfredsstillende besvaret, så kan de andre brugere nemt finde svaret.
Don't Panic!