Svar
Junior bruger
monalisasmile
Registreret: ‎04-12-2010
0

Opret ny mailadresse?

Man kan jo få op til 5 mailadresser hos tdc, og jeg vil gerne oprette en ny.. Men hvordan?

Jeg har brugt søgefuntionen og der kommer også et par vejledninger frem om hvordan man gør, de passer bare ikke = jeg kan ikke bruge dem til noget

Nogen der har haft held med at lave en ny mailadresse?

Lektor
Stephen
Registreret: ‎07-09-2010
0

Sv: Opret ny mailadresse?

Hej Monalisasmile

Du skal logge ind på din Webmail, hvor du under "Indstillinger" finder menupunktet "Mailadresser". Her kan du oprette dine alias'er.

Mvh Stephen

Bruger
mizzmary
Registreret: ‎05-12-2010
0

Hej, nu ved jeg ikke om jeg skriver til en blind side, men jeg forsøger.
Jeg har et tdc home trio abonnement, men har indtil nu haft en webspeed.dk adresse,

fra et tidligere yousee abonnement. Den sletter de desværre snart.

Hvordan opretter jeg nu en tdc mailadresse?? Det må vel så være en webmailadr, eller hyr?

Jeg har forsøgt flere gange men ser ikke hvor jeg kan gøre dette.

Håber nogen ser denne mail.

På forhånd tak.
mary

Superbruger
MajaH
Registreret: ‎02-11-2010
0

Hej

Jeg har læst alle dine andre indlæg og der har du da fået svar, så jeg forstår ikke rigtig, hvorfor du mener at du skriver på en blind side.

Jeg kan dog godt forstå dig lidt aligevel. Det er ofte en dårlig løsning at skrive om sit problem i en allerede oprettet tråd. Når du selv opretter en tråd med det eget problem, har du nemlig mulighed for at greditere det svar du får, men et klik på accepteret som løsning, men det har du ikke når du skriver i en tråd der tilhører en anden bruger.  Der er mange brugere der gerne vil hjælpe, men det er nu engang lettere at hjælpe i nye tråde, end i tråde der er flere måneder gammel.  (Hvorfor denne tråd ikke allerede er markeret som løst ved jeg ikke. )

angående dit problem,

Hvis brugeren i denne tråd have givet besked om, at det link jeg sadte, kunne jeg med god samvittighed forsætte med at anbefale dig det, men det har den bruger ikke gjort, derfor kan det jo godt være du kan bruge det. http://forum.tdc.dk/t5/Mit-TDC/Oprettelse-af-mail-adresse/m-p/108970#M10112

vh Maja
.
TDC mobilkunde.
Youseekunde m/ Bredbånd (m/sikkerhedspakke) og KabelTv (stor pakke)