Svar
Junior bruger
Sicilian
Registreret: ‎17-11-2010
0

Homebox - Sagem router svarer ikke på 192.168.1.1

Aloha!

Har lige fået en TDC Homebox - Routeren er en Sagem.

Alt virker, hul igennem via wired og wireless til nettet, men jeg kan ikke fange routeren via en browser på 192.168.1.1.

Har forsøgt wired/wireless, fra forskellige browsere og computere...men mødes hele tiden af en melding om at siden ikke kan vises - login-siden til routeren kommer ikke frem!

Det er en TDC erhverv-løsning hvor alt incl. password for wireless er konfigureret af TDC - men jeg burde vel stadig kunne logge ind for eksempelvis at tildele fast IP adresse til min NAS osv...

Hvad gør jeg galt?!

Professor
miela1
Registreret: ‎25-08-2010

Sv: Homebox - Sagem router svarer ikke på 192.168.1.1

Hej,

hvis du kikker på mange tråde, må man kunkludere at du ikke kan komme igennem til en TDC Erhverv router ved at skrive 192.168.1.1

men jeg har fundet det her og det kan være at det kan hjælpe dig.

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/faq.php?id=25965

Hvis mit eller et andet svar har løst problemet, er det en god ide at
maker svaret som løsning, da det vil gøre det nemmere for andre bruger at finde frem til den løsning som har virket for dig, og du er derfor med til at hjælpe andre med samme problem som dig.

og husk at rose de gode indlæg.
"Det modsatte af en korrekt erklæring er en falsk erklæring. Men det modsatte af en dybsindig sandhed kan meget vel være en anden dybsindig sandhed", Niels Bohr

"Den største forskel mellem en ting der kan gå galt, og en ting, der kan umuligt kan gå galt, er at når en ting, der umuligt kan gå galt, går galt, er det som regel det viser sig at være umuligt at komme til eller reparer. ", Douglas Adams
Mikkel Bachmann, TDC Kunde

nu med iHac aka Hackingtosh(PC som Køre OS X) og iPad