TDC Forum
Svar
Bruger
Indlæg: 1
Registreret: ‎03-04-2013
Bemærk!

Indholdet på denne side er med stor sandsynlighed ikke længere aktuelt. Links kan være inaktive, og instrukser, hjælp og processer kan være forældede. Indholdet er udelukkende arkiveret for tilgængelighedens skyld, og kan ikke besvares.

Ingen adgang til Play

Meddelelse 1 af 2 (489 visninger)

Hejsa..

 

Jeg har 2. april i år taget mit TDC abonnement i brug, som ifølge aftalen er inkluderet Play. Jeg har dog ikke mulighed for at bruge det.

 

Når jeg logger ind på Play, og skal til at finde et nummer eller artist, får jeg meddelsen "Dit abonnement giver desværre ikke adgang til Musik via TDC Play.", hvilket jeg ikke helt forstår.

 

Jeg har fulgt de guides, jeg kunne finde på tdc.dk - men uden held, så derfor håber jeg, der er nogle kloge hoveder her, der kan hjælpe.

 

Håber at høre fra nogen snarest.

 

//Tonny Christensen 

Ansat i TDC
Indlæg: 103
Registreret: ‎14-02-2013
Bemærk!

Indholdet på denne side er med stor sandsynlighed ikke længere aktuelt. Links kan være inaktive, og instrukser, hjælp og processer kan være forældede. Indholdet er udelukkende arkiveret for tilgængelighedens skyld, og kan ikke besvares.

Sv: Ingen adgang til Play

Meddelelse 2 af 2 (277 visninger)

Hej TonnyC2,

 

Prøv at besøge www.tdc.dk/webadgang efter at du er logget ind. Herinde kan du validere din adgang til TDC Play, og så burde du kunne få adgang. Ellers skal du have fat i vores Hotline på 7070 3030.

"Lad nu være! Ikke alt hvad jeg siger er et citat!"
- Mark Twain

Klik på synes godt om, hvis du synes godt om et indlæg. Klik på Accepter som løsning, hvis dit spørgsmål er tilfredsstillende besvaret, så kan de andre brugere nemt finde svaret.