Svar
Junior bruger
42offer
Registreret: ‎23-09-2013
0

tilbagebetaling

jeg har penge tilgode og går jeg ind på automatisk tilbagebetaling kommer der op at de er gået til dekning af gæld til tdc.og jeg har opgør på hvor meget jeg har til godejeg har sendt mail om det uden svar fra dem jeg har ringet til faktura afd. og hvergang er jeg nr.20-25 i køen og hvem orker at side at høre på noget ondsvag musik så lenge men det er måske en taktik for at blive fri for at tilbagebetale var det modsat var det sendt til inkassomed med en masse omkostninger i tillæg.

Superbruger
MajaH
Registreret: ‎02-11-2010
0

Sv: tilbagebetaling

[ Redigeret ]

Hej 42offer

Jeg er kunde som du og syns også det kan være trist at sidde så længe med røret, men da du ikke har hørt noget fra mailen du har sendt, er det nødvendigt at du ringer til tdc - igen, hvis du vil have dit tilgodehavende retur. Jeg har nok været heldig, for jeg har ikke ventet over 10 min.

Hvis du ikke orker at vente på at andre kunder kommer før dig i køen vil dit tilgodehavende vel bare blive trukket fra din næste regning.

Jeg kan ikke forestille mig at TDC sætter musik på for at irritere dig, nok snarere for at du skal føle at tiden går hurtigere. Har du prøvet at lægge telefonen på bordet og sætte medhør på? 

Mvh Maja // TDC & Yousee Kunde
-

Fik du svar på dit spørgsmål? Klik på 'Accepteret løst tråd'
--------------------------------------------------------------------------

Link til Info: - Superbruger udnævnt af TDC's brugerforum-Team.
Link til Info: Hjælp - www.tdc.dk/kontakt - Accepter som løsning

Superbruger
Superbruger
mfp
Registreret: ‎25-08-2010
0

Ja nogen gange betaler det sig og betale for udvidet service jeg venter aldrig mere end højst 3 min

Mfp

Michael Petersen
TDC kunde

Superbruger
MajaH
Registreret: ‎02-11-2010
0

[ Redigeret ]

mfp skrev:

Ja nogen gange betaler det sig og betale for udvidet service jeg venter aldrig mere end højst 3 min

Jeg kan selvfølgelig godt  se det fornuftige i at erhverskunder kan komme hurtigt til fadet, men jeg har nu aldrig helt forstået hvorfor det er nødvendigt for privatkunder, at betale for at komme hurtigt igennem.

En kunde er vel en kunde? :smileywink:

Jeg kan nu heller ikke forstå når kunder siger de venter i ½ timer. Det har jeg ikke prøvet på det år jeg har haft telefonabb. Nå, der kan jo også skrives bøger om, hvad jeg ikke forstår. :smileyfrustrated:

Mvh Maja // TDC & Yousee Kunde
-

Fik du svar på dit spørgsmål? Klik på 'Accepteret løst tråd'
--------------------------------------------------------------------------

Link til Info: - Superbruger udnævnt af TDC's brugerforum-Team.
Link til Info: Hjælp - www.tdc.dk/kontakt - Accepter som løsning