Svar
Senior forfatter
Jyden
Registreret: ‎14-09-2010
0
Accepteret løsning

Tilbagebetaling

Vi skiftede midt i februar til en mindre Trio-pakke og modtog 20. februar brev om, at vi skulle have 146,40 kr. tilbagebetalt, hvilket ville fremgå af en kommende regning.

Nu har jeg lige tjekket min regning for maj, og beløbet er stadig ikke fratrukket.

Er der nogen der har erfaring med hvor mange måneder der vil gå inden det sker?

Lektor
Stephen
Registreret: ‎07-09-2010
0

Sv: Tilbagebetaling

Hej Jyden.

Jeg har oplevet en lignende situation, hvor jeg modtog flere "kommende regninger" uden at mit tilgodehavende blev modregnet.

Jeg ringede derfor til sidst til Kundeservice og fik at vide, at på grund af forskellige betalingsformer gennem tiden (først Betalingsservice og derefter kortbetaling) på mine forskellige regninger, så kunne systemet tilsyneladende ikke finde ud af at modregne mit tilgodehavende!!! :smileyfrustrated:

Konklusionen må være: Vent ikke på, at beløbet bliver modregnet - for måske sker det aldrig :smileyvery-happy: Ring til Kundeservice og anmod om at få beløbet udbetalt med det samme.

Mvh

Stephen

PP2
Junior bruger
PP2
Registreret: ‎11-09-2012
0

Superbruger
MajaH
Registreret: ‎02-11-2010
0

Hej pp2

Dit indlæg er desværre tomt.

@Alle

Har i set denne side. Jeg ved godt nokke ikke om det virker, men det ser lovende ud.

https://selfcare.tdc.dk/regning/udbetalingdeep/

vh Maja - Admin for facebooksiden, se link: TDC Kunder hjælper hinanden

Senior forfatter
Jyden
0

Jeg sendte en mail til regningsservice og fik lynhurtigt et svar tilbage, at der var sket en fejl og at beløbet vil blive fratrukket min juni-faktura.

Så "problemet" er løst.

Superbruger
MajaH
Registreret: ‎02-11-2010
0

Hej Jyden

Nu er det ikke for at være pessimist, men jeg syns, du skal VENTE, med at markere din tråd som løst, til EFTER juni-opgørelsen.

Håber du skriver til den tid, om dine "Klejner" er trukket fra. :smileywink:

vh Maja - Admin for facebooksiden, se link: TDC Kunder hjælper hinanden

Junior forfatter
svendogvita
Registreret: ‎08-10-2012
0

Osv.: Tilbagegangen

Du kan ikke regne med tdcs lovede tilbage betalinger tilbagebetalinger vi har flere gange været udsat for at de har lovet tilbage betaling af forkerte opkrævet  regninger der er blevet betalt betalt over automat betaling

de lover at betale til bage ved næste regning men det sker ikke vi har været udsat for det samme angående ændring af abodemang hvor de lovede at betale til bage ved næste regning men det skete ikke uden vi måtte brokke os og true med forbruger rådet for det er udlovligt den måde de gøre det på der for forlang omgående til bage betaling til din næm konto ellers puds forbruger rådet på dem så kommer pengene til bage omgående

Senior forfatter
Jyden
0

Sv: Osv.: Tilbagegangen

Hej!

Beløbet var fratrukket juni-regningen som lovet, så alt OK!